Diablo 3 – Informacje o aktualizacji 2.4.2 dla PST

0
Diablo 3 Aktualizacja 2.4.2

Poniżej znajdziecie wstępne informacje odnośnie aktualizacji 2.4.2 dla PST. Pamiętajcie, że nie jest to jeszcze ostateczny werdykt i przedstawione poniżej zmiany w każdej chwili mogą zostać zaktualizowane.

AKTUALIZACJA PST 2.4.2 – w.2.4.2.37672

OGÓLNE

  • Do gry dodano nowe poziomy trudności: Udręka XI-XIII.
  • Zmodyfikowano nagrody w złocie:
    • zmieniono nagrody za Głębokie Szczeliny poziomu 26 i wyżej – przyrost złota co poziom wynosi teraz 3%;
    • nagrody za poziomy trudności Udręka VII-XIII zmieniono tak, aby ich wartości skalowały się analogicznie do nagród za Głębokie Szczeliny;
    • zmniejszono koszt wzmocnienia Głębokiej Szczeliny, aby odpowiadał nowym wartościom nagród w złocie.

KLASY

  • Barbarzyńca
    • Umiejętności aktywne
      • Zastraszający Ryk
        • Runa – Zawahanie
          • Nie kumuluje się już z użyciami z innych źródeł.
  • Łowczyni demonów
    • Umiejętności aktywne
      • Kolczasta Pułapka
        • Umiejętność została przeprojektowana.
          • Usunięto czas uzbrajania pułapek.
          • Pułapki wybuchają tylko raz.
          • Posiada obecnie 4 ładunki i czas ponownego naładowania ładunku wynoszący 5 sek.
          • Wszystkie aktywne pułapki są teraz detonowane przy pomocy kolejnej umiejętności zużywającej nienawiść.
        • Zwiększono obrażenia od broni z 340% do 950%.
        • Koszt nienawiści został zmniejszony z 30 do 10 pkt.
        • Runa – Wielokrotny Wybuch
          • Zwiększono obrażenia z 575% do 1330% wartości obrażeń od broni.
          • Runa została przeprojektowana.
            • W chwili zdetonowania pułapki przeciwnicy zostają spowolnieni o 70%.
        • Runa – Odgromnik
          • Zwiększono obrażenia z 880% obrażeń od broni na przestrzeni 10 trafień do 1380% obrażeń od broni na przestrzeni 3 trafień.
          • Zmniejszono zasięg, na którym błyskawica może przeskakiwać między pułapkami, z 75 do 25 metrów.
        • Runa – Długi Lont
          • Runa została usunięta.
          • Runa została zastąpiona przez
            • Przebijające Kolce
              • Kiedy pułapka jest aktywna, przeciwnicy znajdujący się w zasięgu zostają natychmiast unieruchomieni na 3 sek.
              • Zwiększono obrażenia do 1220% wartości obrażeń od broni.
        • Runa – Rozrzut
          • Rozstawiasz teraz 2 pułapki jedna obok drugiej, zużywając 2 ładunki Kolczastej Pułapki.
        • Runa – Lepka Bomba
          • Runa została usunięta.
          • Runa została zastąpiona przez
            • Mechanizm Spustowy
              • Ataki z użyciem umiejętności generujących nienawiść detonują Kolczaste Pułapki.
              • Zwiększono obrażenia do 1150% wartości obrażeń od broni.
  • Szaman
    • Umiejętności aktywne
      • Piranie
        • Nie kumuluje się już z użyciami z innych źródeł.
      • Zbiorowy Zamęt
        • Runa – Paranoja
          • Nie kumuluje się już z użyciami z innych źródeł.
  • Poprawki błędów
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Promieniowi Mrozu z runą Gołoledź tworzenie połaci lodu, jeśli gracz nie zadał śmiertelnego ciosu.

PRZEDMIOTY

  • Bezdenna Mikstura Chaosu
    • Nowa mikstura legendarna.
      • Jeśli postać użyje jej, kiedy jej zdrowie spadnie poniżej 40%, zostanie przeniesiona w inne miejsce.
  • Ożywczy Klejnot
    • Klejnot został przeprojektowany:
      • Każde trafienie zwiększa skuteczność otrzymywanego leczenia o 1% na 5 sek.
      • Efekt ten może się kumulować maksymalnie 10 razy.
      • Od rangi 25 zapewnia niewrażliwość na efekty ograniczenia kontroli.
  • Przedmioty klasowe
    • Krzyżowiec
      • Pancerz Akkhana
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń z 450% do 600%.
          • Obecnie zmniejsza również otrzymywane obrażenia o 15%, kiedy aktywny jest Wybraniec Akarata.
        • Powróz Prawości
          • Nowy legendarny pas.
            • Pięść Niebios zużywa o 40% mniej gniewu i zadaje obrażenia zwiększone o 150%.
        • Mroczna Poświata
          • Przedmiot został przeprojektowany.
            • Istnieje teraz prawdopodobieństwo, że Pięść Niebios zostanie użyta drugi raz w wybranym miejscu.
    • Ciernie Zaklinacza
      • Premia za 6 elementów zestawu
        • Premia do obrażeń fizycznych wpływa teraz na premię 800% do obrażeń od cierni zadawanych pierwszemu trafionemu przeciwnikowi.
    • Łowczyni demonów
      • Zguba Demona
        • Przedmiot został przeprojektowany.
          • Obrażenia od twojej kolejnej umiejętności zużywającej nienawiść, która nie wymaga podtrzymywania, wzrastają o 40% za każdą zdetonowaną przez ciebie Kolczastą Pułapkę.
    • Mnich
      • Szaty Tysiąca Burz
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń od umiejętności generujących siłę duchową po użyciu Śmiałego Uderzenia z 300% do 1250%.
    • Szaman
      • Homunkulus
        • Zwiększono premię do obrażeń za Ofiarę z 25-30% do 50-60%.
      • Pierścień Pustki
        • Zwiększono premię do obrażeń zadawanych przez Opętanie i Rój Szarańczy z 75-100% do 250-300%.
    • Czarownica
      • Ozdoby Ognistego Ptaka
        • Premia za 4 elementy zestawu
          • Została przeprojektowana:
            • Zadawanie obrażeń od ognia jedną z umiejętności powoduje otrzymywanie przez przeciwnika obrażeń od ognia równych 1000% obrażeń od broni przez 3 sek. Efekt ten można wywołać drugi oraz trzeci raz przy pomocy innych umiejętności. Jeśli przeciwnik płonie od zastosowania trzech różnych umiejętności, zostaje podpalony i otrzymuje 3000% obrażeń od broni na sekundę, aż zginie.
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Została przeprojektowana:
            • Zadawane przez ciebie obrażenia wzrastają o 100% za każdego podpalonego przeciwnika znajdującego się w pobliżu (maksymalnie do 2000%). Zawsze otrzymujesz maksymalną premię, kiedy w pobliżu zostaje podpalony potwór elitarny.
    • Kilka istniejących klasowych przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.
      • Uwaga! Istniejące przedmioty nie zostaną objęte opisanymi zmianami. Tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.
      • Barbarzyńca
        • Kafar z Athskelengu
          • Dodano moc legendarną.
            • Fala Sejsmiczna zwiększa obrażenia zadawane przez twoje 3 kolejne Trzęsienia Ziemi wykonane w ciągu 15 sek. o 100%.
      • Łowczyni demonów
        • Duma Łuczarza
          • Dodano moc legendarną.
            • Kolczaste Pułapki zyskują efekt runy Przebijające Kolce i są rozstawiane dwukrotnie szybciej.
      • Mnich
        • Szrama
          • Dodano moc legendarną.
            • Kopnięcie z Półobrotu zadaje dodatkowo 1000% obrażeń pierwszym 5 trafionym wrogom.
      • Szaman
        • Spojrzenie Zagłady
          • Dodano moc legendarną.
            • Obrażenia od Duchowej Nawałnicy są zwiększane o 500% za każdą sekundę trwania podtrzymywania. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 5 razy.
      • Czarownica
        • Gwiezdny Ogień
          • Dodano moc legendarną.
            • Zadawane obrażenia od błyskawic zostają zwiększone o 15% za każde 10 metrów dzielące postać od celu.
  • Poprawki błędów
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zastosowanie premii za Kulę Nieskończonej Głębokości w przypadkach, gdy obrażenia zabijały przeciwnika.
    • Naprawiono błąd, który powodował wcześniejsze wywołanie efektu premii za 2 elementy zestawu Ozdoby Ognistego Ptaka w przypadku, gdy na gracza działała inna osłona.
    • Naprawiono błąd, który umożliwiał goblinom skarbnikom przywołanym przez starą wersję Zagadkowego Pierścienia podnoszenie przedmiotów do transmogryfikacji.

TRYB PRZYGODOWY

  • Dostosowano częstotliwość wypadania wśród łupów Infernalnych Machin:
    • Istnieje teraz 50% szans na znalezienie wśród łupów Infernalnej Machiny na poziomie trudności Udręka I. Szansa ta wzrasta do 100% na poziomie Udręka IV.
    • Na poziomach trudności Udręka V-XIII istnieje teraz rosnąca szansa na otrzymanie drugiej machiny.
  • Szczeliny Nefalemów
    • Klucze do Głębokich Szczelin są teraz gwarantowanym łupem we wszystkich Szczelinach Nefalemów. Zwiększenie poziomu trudności szczeliny zwiększa obecnie szansę na otrzymanie drugiego lub trzeciego klucza.
    • Głębokie Szczeliny
      • Część punktów doświadczenia zdobywanych za Głęboką Szczelinę przesunięto z zabijania potworów do puli nagrody za zamknięcie szczeliny. Całkowita wartość zdobywanych punktów doświadczenia pozostaje bez znaczących zmian.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

  • Obeliski w Szczelinach Nefalemów mają teraz niepowtarzalne ikony na minimapie.
  • Do gry wprowadzono nowy skrót klawiszowy ukrywający IU.
  • Po awansie kowala na maksymalny poziom jego lista schematów będzie teraz zwinięta przy otwarciu okna rzemiosła.
  • Goblin menażerion ma teraz niepowtarzalną ikonę na minimapie.