DOOM otrzyma pierwszą aktualizację jeszcze w tym tygodniu

0
DOOM update
Rate this post

Sporo nowych opcji w DOOM

Studio Bethesda poinformowało, że update do DOOM zostanie udostępniony 30 czerwca na komputery osobiste (PC) oraz konsole Playstation 4 i Xbox One. Aktualizacja wprowadzi wiele nowych elementów, lecz również zoptymalizuje, ulepszy i naprawi najczęściej zgłaszane błędy przez graczy.

Update do DOOM powinien zostać pobrany automatycznie na wszystkie dostępne platformy. Poniżej prezentujemy listę poprawek do DOOM’a.

Lista poprawek do DOOM :

Nowe funkcje i optymalizacje

  • Dodano opcję umieszczenia/widoku broni jak w klasycznym DOOMie (we wszystkich trybach)DOOM

Kampania

  • Dodano tryb foto (przełącznik trybu foto znajdziesz w ustawieniach gry. Jest on dostępny w menu pauzy po wczytaniu mapy poprzez wybór misji.)

Tryb dla wielu osób

  • Poprawiono balans broni (obowiązuje od 10 czerwca 2016 r.)
  • Arena klanowa i Mroźny berek wymagają teraz zwycięstwa w 5 rundach, aby wygrać całe starcie (obowiązuje od 10 czerwca 2016 r.)
  • Dodano interfejs personalizacji, który wyświetla wszystkie możliwe elementy do odblokowania.
  • Do ustawień w trybie dla wielu osób dodano opcję „styl celownika”.

SnapMap

  • Do strony informacji o mapie dodano dane o oryginalnym jej autorze.
  • Dodano limit czasu dla AFK w lobby.
  • Dodano możliwość wyboru, czy SnapMap ma automatycznie zarządzać ręcznie umieszczonym SI (ukryj/pokaż).
  • Dodano opcję włączenia/wyłączenia „włącznika do postrzelenia”.
  • Dodano rekwizyty nieba/okien.
  • Dodano automatyczny powrót do poprzedniej wersji dla błędnych map.
  • Poprawiono algorytmy sortowania dla wyszukiwania najpopularniejszych map.

Poprawki

Jeden gracz

  • Poprawiono błąd, polegający na niepojawianiu się hełmów z ultrakoszmaru u znajomych w Steam.
  • Poprawiono błąd zawieszania się po otwarciu koła broni przy więcej niż 142 FPS (PC).
  • Poprawiono błąd wychodzenia do pulpitu po kliknięciu w kampanię przy włączonym trybie deweloperskim (PC)
  • Poprawiono błąd nieodblokowywania się trofeum/osiągnięcia „IDKFA” (we wszystkich wersjach).
  • Poprawiono błąd zawieszania się PS4 przy przeładowywaniu punktu kontrolnego w Odlewni.
  • Poprawiono błąd nieodblokowywania się trofeum „Każdy zakątek” po zebraniu wszystkich Panów Zagład (PS4).
  • Poprawiono błąd polegający na żądaniu dostępu do Internetu przez grę (Xbox One).

Tryb dla wielu osób

  • Poprawiono błąd wyłączania się przy problemach z serwerem (PS4).
  • Poprawiono błąd wyłączania się, gdy klient zawiesza grę w trakcie ładowania się lobby (PS4).
  • Różne poprawki kosmetyczne i zmiany w rozgrywce.

Ulepszenia dopasowania

  • Poprawka ograniczonych typów NAT, które były wybierane dla dedykowanego hosta w lobby serwera.
  • Poprawka dla większych lobby, które dłużej dokonywały dopasowania.
  • Poprawka błędu, polegającego na pozostawieniu gracza jeśli dołączył do znajomego w momencie odliczania.
  • Poprawki błędów i usprawnienia stabilności.

SnapMap

  • Poprawiono błędy związane z czcionkami azjatyckimi.
  • Poprawiono błąd wybierania ścieżek przez SI z różnymi rodzajami rekwizytów.
  • Poprawiono błąd dzielenia tego samego ID mapy przez kilka różnych map.
  • Różne poprawki błędów map.
  • Różne poprawki logiczne.
  • Różne poprawki stabilności.

Tylko dla PC

  • Poprawiono błąd polegający na niepoprawnym włączaniu się trybu deweloperskiego kiedy użytkownik pobierał własne dane zapisu z chmury Steam.