Gameplay Sniper: Ghost Warrior 3 – misje, jazda samochodem i trzy sposoby walki

5
Sniper Ghost Warrior 3

Najnowszy Gameplay Sniper: Ghost Warrior 3 prosto z targów Gamescom 2016.

No i doczekaliśmy się najnowszego materiału wprost od polskiego dewelopera prezentującego fragmenty rozgrywki ze Sniper: Ghost Warrior 3. Otrzymane materiały serwują graczom sporą dawkę informacji, ponieważ opublikowany film zawiera komentarze Tomasza Pruskiego – starszego projektanta poziomów w CI Games.

Na gameplay-u z Sniper: Ghost Warrior 3 wyraźnie widać i słuchać, że każdą nową misję rozpoczynać będziemy z bezpiecznego miejsca, tzw. safe house. Dodatkowo w kryjówce będziemy mogli dobrać uzbrojenie oraz za pomocą laptopa wybrać zadanie, którego się podejmiemy. Przed kryjówką zawsze zastaniemy pojazd, pozwalający na szybkie dotarcie w okolice naszego celu. Tam cel będziemy mogli zlikwidować korzystając z trzech ścieżek (sposobów) walki.

Pierwszym sposobem jest obranie pozycji Snipera oraz likwidowania przeciwników z odległości. Drugim sposobem likwidowania przeciwników jest ukrywanie się w cieniu i „usuwanie” kolejnych przeciwników niczym skrytobójca – po cichu i bezwzględnie. Trzecim sposobem walki jest krwawa rzeź, czyli wtargnięcie na teren przeciwnika niczym John Rambo.

Podczas misji w Sniper: Ghost Warrior 3 do dyspozycji graczy trafi dron, co widać na poniżej zaprezentowanym materiale. Za jego pomocą będziemy mogli śledzić pozycje przeciwników oraz oznaczać je na mapie.

Premiera Sniper: Ghost Warrior 3 planowana jest na 27 stycznia 2017 roku na komputery PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One.

Sniper: Ghost Warrior 3 – pojazdy, drony i zmienna pogoda

Twórcy Sniper: Ghost Warrior 3 postawili na duże mapy po których poruszać się będziemy za pomocą licznych pojazdów dostępnych w grze. Warto jednak pamiętać, że wystawianie się na otwartej przestrzeni może ściągnąć na nas uwagę przeciwnika, dlatego warto omijać wrogie patrole.

Ciekawym urozmaiceniem rozgrywki jest również wprowadzenie cyklu dnia i nocy oraz zmienne warunki pogodowe. Daje to również szeroki wachlarz możliwości w doborze taktyki. Poniżej galeria zdjęć i dodatkowy materiał video:

  • Włodek P

    Gameplay tak jak i sam trailer wyglądają bardzo interesująco. Gra zapowiada się ciekawie przez właśnie duży progres w stosunku do tego co miały do pokazania poprzednie wersje. W Sniper: Ghost Warrior 3 mamy dostać otwarty świat i to jest super, będzie duża większa swoboda w wykonywaniu misji, a do tego 3 różne tryby gry co tak na prawdę daje możliwość przejścia gry na 3 różne sposoby. Ja czekam i mam nadzieję że się nie zawiodę.

    • Fatty

      Masz rację Włodek P. w wywiadzie z deweloperami słyszałem, że misję będzie można przejść w 3 różnych trybach. Natomiast chłopaki z CI Games podkreślają, że nie jest to jednoznaczne z tym, że są tylko trzy sposoby na przejście jednej misji. Wspomnieli o tym, że wprowadzają o wiele większą możliwość wyboru. [Uwaga mały spoiler] Powiedzieli, że w jednej misji jeżeli grasz w trybie ghost możesz na przykład uszkodzić antenę TV, żeby zwabić swój cel na dach budynku, ale możesz też wkraść się do budynku i zabić go gdy ogląda TV. Jak dla mnie to jest prawdziwa idea otwartego świata!

      • Włodek P

        Wcale nie spoiler chyba że ktoś nie oglądał wywiadów 😀 Jak dla mnie to ok może i to nie będzie gra, którą można przejść na 3 różne sposoby ale na pewno kilka misji będzie można ukończyć na dwojaki sposób.

  • hooker

    Prawdopodobnie będzie to największa niespodzianka w 2017 roku. Gra wygląda bardzo zachęcająco. Grafika jest realistyczna i łatwo zarejestrować dbałość o szczegóły. Cieszy też, że nie będzie tutaj typowego dla większości FPS, czyli zwyczajnego podążaniu naprzód i rozwalaniu wszystkie co się rusza i nie tylko. Będzie trzeba pomyśleć. Zdecydowanie to wolę i tego oczekuję od gry, gdy ją włączam. No chyba, że chcę odmóżdżyć jak przy Unrealu.

  • Rahim

    No i w końcu Gameplay! Wygląda fajnie, choć mógłbym zwrócić uwagę na kilka aspektów wizualnych, ale to jak wiadomo w obecnych czasach kwestia zasobów komputera. Generalnie sam fakt poruszania się po grze, przystanek autobusowy, bomba 😀 Ta jaskinia jako kryjówka też, ogólnie podoba mi się detalowość, już może nie graficznie, ale takie drobne szczegóły które odróżniają ją od innych gier na silniku FarCryowym 🙂