Kody do GTA 2 (PC/PS)

0
Kody do GTA 2 - PC - PS

Najnowsze i najlepsze kody do Grand Theft Auto II

Używanie kodów w Grand Theft Auto 2 nie należy do najprostszych, bowiem tak samo jak w pierwszej odsłonie GTA  nie można ich używać podczas rozgrywki.

Jak zatem wpisać kody w GTA 2? Należy to zrobić jeszcze przed rozpoczęciem rozgrywki według następującej instrukcji:

  1. Uruchom grę i przejdź do menu wyboru mapy.
  2. Przejdź do wyboru nazwy dla gracza.
  3. Jako nazwę gracza wpisz: goraaung
  4. Ponownie zmień nazwę gracza wpisując jeden z poniższych kodów.
  5. Poprawnie wpisany kod aktywuje dźwięk – po jego usłyszeniu zmian nazwę gracza na dowoloną.

Kody do GTA 2 na PC:

goetfres – Zostają włączone kałuże krwi pod ciałami zabitych (opcja ta jest domyślnie wyłączona w grze).
maemdan – Po rozpoczęciu rozgrywki respekt wszystkich gangów zostaje ustawiony na maksymalny.
easotup – Cena usługi, świadczonych przed warsztaty Red Army Surplus, Max Paynt, Smith & Heston’s, Gold Mines i Hell Oil zostaje zmieniona na $0.
cuiet1 – Po rozpoczęciu rozgrywki gracz otrzymuje 99 żyć.
arerssta – Śmierć oraz aresztowanie przestają powodować odebranie graczowi wszystkich posiadanych broni.
seazrgul – Po rozpoczęciu rozgrywki, mnożnik gracza będzie wynosił 10.
daidsngo – Po rozpoczęciu rozgrywki, gracz otrzyma $200 000
muhhccas – Po rozpoczęciu rozgrywki, gracz otrzyma $500 000.
iadjamve – Po rozpoczęciu rozgrywki, gracz otrzyma $9 999 999.
vottfles – Po rozpoczęciu rozgrywki, gracz otrzymuje ElectroGun z nieskończoną amunicją.
flmeaon – Po rozpoczęciu rozgrywki, gracz otrzymuje Flamethrower z nieskończoną amunicją
scuzrhul – Nieskończony power-up Double Damage.
rsarbjbe – Nieskończony power-up Invulnerability.
husrnus – Nieskończony power-up Invisibility.
gooafdgt – Po rozpoczęciu rozgrywki gracz otrzymuje wszystkie dostępne w grze bronie oraz maksymalną amunicję (99 sztuk).
galloot – Nieskończona ilość Get Outta Jail Free Card.
hhbneuma – Nieskończona ilość Get Outta Jail Free Card.
bafkxrse – Nieskończona ilość Get Outta Jail Free Card.
bskkheac – Nieskończona ilość Get Outta Jail Free Card.
nmpnaow – Zostaje odblokowany dystrykt Residential.
vietfkra – Zostaje odblokowany dystrykt Residential.
ukamger – Zostają odblokowane dystrykty Residential i Industrial, a ponadto poziomy bonusowe od A do I.
tuygfmro – Zostają odblokowane dystrykty Residential i Industrial, a ponadto poziomy bonusowe od A do I.
buktfcas – Większość przechodniów zaczyna atakować się nawzajem; atakują również gracza.
nekikd – Większość przechodniów jest naga.
lavsesga – Po ulicach zaczynają się poruszać tylko naśladowcy Elvisa Presleya.
fihpfsla – Po ulicach zaczynają jeździć zmniejszone wersje pojazdów.

Kody do GTA 2 na PlayStation:

MUHHCCAS – Po rozpoczęciu rozgrywki, gracz otrzymuje $500 000.
BISECGOR – Po rozpoczęciu rozgrywki, gracz otrzymuje $1 000 000.
HIHEFGIV – Po rozpoczęciu rozgrywki, mnożnik gracza będzie wynosił 5.
NAAERVON – Po rozpoczęciu rozgrywki, gracz otrzymuje wszystkie bronie (prócz samochodowych) i pełną amunicję (99 sztuk) do nich.
LOESFSED – Policja w grze przestaje ścigać gracza; zarówno za przestępstwa, jak i podczas misji.
LIEGLVON – Zdrowie gracza podczas rozgrywki jest nieskończone.
DEIRSES – Po rozpoczęciu rozgrywki gracz otrzymuje najwyższy możliwy stopień złej sławy (4. w Downtown, 5. w Residential, 6. w Industrial). Policję można zgubić w normalny sposób.
ITAPLSLU – Zostają odblokowane dystrykty Residential i Industrial, a ponadto poziomy bonusowe od A do I.
WUGLGES – Włączony zostaje tryb debug nr 1 (informacje poniżej).
NORSIFLL – Włączony zostaje tryb debug nr 2 (informacje poniżej).

Kody do GTA 2 (PC/PS)
5 (100%) 2 głos[ów]