No Man’s Sky – do centrum galaktyki dotrzemy w zaledwie 30 godzin

0
No Mans Sky - Recenzja gracza

No Man’s Sky przez długi czas przygotowywało graczy na spektakularną rozgrywkę. Niektórzy skusili się nawet na zakup gry przed premierą za prawie 2000 dolarów! Niestety, część z nich spotkało się z małym rozczarowaniem.

Jeden z użytkowników serwisu Reddit daymeeuhn, który w ostatnim czasie podzielił się ze światem nowym gameplayem z No Man’s Sky (warto również dodać, że deweloperzy na bieżąco kasowali z YT oraz Dailymotion fragmenty rozgrywki) twierdzi, że dotarł do końca rozgrywki. Postanowił on zatem podzielić się z całą społecznością swoimi wrażeniami z gry. Oto najistotniejsze wnioski:

  • W No Man’s Sky znaleźć można liczne błędy utrudniające rozgrywkę jak np. zawieszanie się gry i cofanie do menu głównego PlayStation 4. Sytuacja powtarza się średnio co 1,5 godziny, dlatego warto często zapisywać grę.
  • W grze pojawia się również wiele innych mniejszych, lecz równie dotkliwych błędów. Problematyczny okazał się upgrade Beamów statku kosmicznego. Podczas kupowania ulepszeń nasz statek traci na mocy.
  • Morskie stworzenia spawnują się nie w wodzie, lecz w siatce geometrycznej podłoża. Problem jest dość rozległy, gdyż dotyczy ok. 80% morskich istot.
  • Kolejnym problemem okazuje się niski poziom trudności gry. Zgodnie z informacją podaną przez gracza, nie zginął on ani razu w przeciągu 30 godzinnej rozgrywki.
  • Generowanie terenu nie rozczarowuje, a na każdej z napotkanych planet można spotkać inne stworzenia – tak jak obiecywali sami twórcy gry.
  • Punktem końcowym gry jest centrum galaktyki, gdzie można dotrzeć w ok. 30 godzin.
  • Oprawa dźwiękowa gry robi ogromne wrażenie, a dźwięki napotykanych stworzeń są bardzo realistyczne.
  • Podróże kosmiczne są optymalne, ponieważ nie są na tyle długie, by nudzić, ani na tyle krótkie by czuć ich niedosyt.

Podsumowując w No Man’s Sky w dalszym ciągu można znaleźć wiele błędów, lecz sama rozgrywka zapowiada się bardzo ciekawie. Mamy również nadzieję, że Hallo Games przygotuje premierowy pach do No Man’S Sky tak, aby po oficjalnej premierze gry błędy się już nie pojawiały.

Źródło: http://www.pcinvasion.com/no-mans-sky-reaches-center-thoughts