Nowy patch 3.4. do Rainbow Six Siege wprowadzi ostre reguły

0
Rainbow-Six-Siege

Aktualizacja 3.4 nie popuści graczom, którzy łamią zasady

Ubisoft przedstawia pełną listę zmian, jakie (13 lipca) zostaną wprowadzone na wszystkich platformach do Rainbow Six Siege za sprawą patcha oznaczonego numerem 3.4. Wśród poprawek znajdują się nowe zasady postępowania z osobnikami, którzy lubią przeszkadzać innym w rozgrywce zabijając nieustannie członków własnej drużyny. Dodatkowo wprowadzono zmiany odnośnie Pulse’a oraz kilka innych, dzięki którym zabawa z Rainbow Six Siege stanie się jeszcze przyjemniejsza. Poniżej zamieszczamy pełną listę zmian, jaką Ubisoft opublikował na swoim oficjalnym forum.

Patch 3.4 do Rainbow Six Siege

Ogólne poprawki i ulepszenia

Zrównoważenie siły operatorów

Pulse ma poprawioną widoczność i pozyskuje bardziej wiarygodne informacje, z którymi można się teraz łatwiej zapoznać.

W ramach aktualizacji 3.4 chcieliśmy poprawić rozeznanie sytuacji Pulse’a, zwiększając widoczność, jaką zapewnia mu jego gadżet. Gracze korzystający z tego urządzenia często dawali się zaskoczyć i dlatego w ramach nowej aktualizacji skoncentrowaliśmy się na rozwiązaniu tego problemu. Oznaczenia wykrycia emitowane przez gadżet Pulse’a były statyczne, co czasami utrudniało ich interpretację. Zmieniliśmy więc te oznaczenia w taki sposób, by lepiej odzwierciedlały pozycję przeciwnika w rozgrywce.
Gdy po zainstalowaniu aktualizacji 3.4 wykryjecie przeciwnika i odwrócicie wzrok, „krąg” oznaczenia będzie umieszczony na pozycji przeciwnika, nie zaś na miejscu, w którym został on wykryty. Mieliśmy wrażenie, że wcześniejsza wersja czujnika bicia serca nie do końca spełniała swoje zadanie. Liczymy na to, że spodoba wam się nowa oprawa graficzna oraz dźwiękowa, jaką w ramach niniejszej aktualizacji nadajemy temu gadżetowi!

Zabijanie członków własnej drużyny

Jeśli gracz notorycznie zabija członków własnej drużyny, może zostać czasowo odcięty od funkcji matchmakingu. W przypadku recydywy, konto takiego gracza może zostać na stałe zablokowane.

  • Pierwsze przewinienie:
    • Usunięcie z rozgrywki.
    • Mecz rankingowy – zablokowanie na 15 minut, 50% kary do Rozgłosu na 30 minut.
  • Drugie przewinienie: zablokowanie funkcji matchmakingu na 30 minut.
  • Trzecie przewinienie: zablokowanie funkcji matchmakingu na 2 godziny.
  • Czwarte przewinienie: zablokowanie funkcji matchmakingu na 24 godziny.
  • Piąte przewinienie: zablokowanie funkcji matchmakingu na 7 dni.

Czas trwania kary będzie uzależniony od decyzji Ubisoft, a każdy przypadek będzie rozpatrywany indywidualnie. W sytuacji uporczywej recydywy konto gracza może zostać zablokowane na stałe. Podejmowane działania dyscyplinujące mogą różnić się od wymienionych powyżej w zależności od wagi przewinienia, a o ich zastosowaniu zadecyduje Ubisoft po indywidualnym rozpatrzeniu każdego przypadku.

Najważniejsze poprawki

Rozgrywka

  • NAPRAWIONO – W celu odebrania nagród za wyzwania Ubisoft Club gracze musieli restartować klienta gry. (Teraz nagroda automatycznie pojawia się w ekwipunku po zrealizowaniu wyzwania)
  • NAPRAWIONO – Użytkownicy Xbox One nie mogli tworzyć własnych starć w trybie offline.
  • NAPRAWIONO – Zablokowani gracze mają dostęp do menu postaci.
  • NAPRAWIONO – Urządzenia wyposażone w kamery nadal unoszą się w powietrzu po śmierci używających ich graczy.
  • NAPRAWIONO – Uzbrojenie gracza znika po przerwaniu animacji podnoszenia przedmiotu.
  • NAPRAWIONO – SR-25 ma migoczącą teksturę w górnej części kolby.

Operatorzy

Doc

  • NAPRAWIONO – Nie może się zregenerować, jeśli zostanie ogłuszony podczas wspinaczki.

Tachanka

  • NAPRAWIONO – Wieżyczka będzie unosiła się w powietrzu, jeśli skończy się jej amunicja.
  • NAPRAWIONO – Liczne błędy grafiki/animacji w trakcie obserwowania Tachanki w trybie widza.

Blackbeard

  • NAPRAWIONO – W trybach widza oraz powtórki, Blackbeard wygląda, jakby nie pojawiało się zjawisko odrzutu.

Valkyrie

  • NAPRAWIONO – Wypuszczenie kamery typu Cyklop w fazie przygotowań nie powoduje jej zniszczenia. (Nie dotyczy trybu Terrohunt)

Bandit

  • NAPRAWIONO – Nie słychać efektów dźwiękowych, gdy drut porażający zostanie połączony z drutem kolczastym na schodach.

Operatorzy z tarczami

  • NAPRAWIONO – W trakcie używania ładunku wyważającego tarcza wychodzi poza obszar widzenia operatora.

Projekt poziomów

Kanał

  • NAPRAWIONO – Gracze mogą zjeżdżać na linie w powietrzu na ZEWN. Frontowy trawnik z ZEWN. Straż przybrzeżna/Dach.

Domek górski

  • NAPRAWIONO – Umieszczenie kamery typu Cyklop w fazie przygotowań przy oknie w holu na drugim piętrze powoduje jej zniszczenie.