Patch 1.30 do Wiedźmina 3 – lista zmian

0
Wiedźmin 3 patch 1.31 - aktualizacja
Rate this post

Patch 1.30 do Wiedźmina 3 trafi do graczy już jutro!

Jeden z pracowników studia CD Projekt RED na oficjalnym forum gry poinformował, że 30 sierpnia zostanie wydany kolejny update na wszystkie platformy, czyli PC oraz konsole Xbox One i PS4.

Udostępniono pełną listę zmian aktualizacji 1.30, która nie jest zbyt długa, jednak wnosi kilka ciekawych poprawek. Deweloperzy zwracają uwagę np. na błąd, który powodował znikanie ogona Płotki.

Poprawiono również bug, w wyniku którego nie mogliśmy zdobyć niektórych receptur barwników, zaś zadanie Bohater narodowy Hughes – bohater staje tam gdzie powinien, po wybraniu opcji „jeszcze jeden dzień”.

Oczywiście nie są to wszystkie zmiany, poniżej prezentujemy pełną listę zmian aktualizacji 1.30 do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Lista zmian do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Postacie

  • Vimmie Vivaldi cieszy się swoim nowym wyglądem.

Rozgrywka

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego opisy właściwości olejów nie były usuwane z mieczy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zdobycie niektórych receptur barwników było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego było możliwe całkowite pominięcie drugiej fazy walki z Eredinem.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego do wytworzenia Mistrzowskiego legendarnego stalowego miecza wiedźmińskiego cechu gryfa wymagany był miecz srebrny.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie dwóch postaci z zadania „Bez śladu” było niemożliwe.
  • Zdziczałe skalne trolle nieopodal drogowskazu „Rozdroży przy Dun Tynne” są nieco mniej zdziczałe na poziomie trudności „Po prostu opowieść”.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwa była zmiana rodzaju bełtów pod wodą, co skutkowało zmniejszonymi obrażeniami z kuszy podczas nurkowania.
  • Poprawiono wartości bonusu „Przypływ adrenaliny” podczas walki z grupą bandytów w zadaniu „Szturm na Dun Tynne.”
  • Wprowadzono usprawnienia do systemu losowości łupów.
  • Zadanie śmiertelnego ciosu generuje poprawną ilość adrenaliny.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ogon Płotki mógł zniknąć. Dla dotkniętych tym problemem zaleca się zamianę siodeł, zapisanie gry i wczytanie tego zapisu.
  • Poprawiono maksymalny poziom przedmiotów, zadań i postaci niezależnych, aby skorygować niezgodności poziomów, jeśli gracz rozpoczął Nową Grę+ na bardzo wysokim poziomie. Maksymalny poziom przedmiotów i zadań to teraz 100, dla postaci niezależnych 105.
  • Poprawiono statystyki rynsztunków Hen Gaidth i Tesham Mutna w Nowej Grze+
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Rycerski miecz stalowy nie był dodawany do okna rzemieślnictwa po zdobyciu schematu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego mutacja „Drugie życie”, gdy odpowiednie warunki zostały spełnione, mogła dawać Geraltowi nieskończoną regenerację punktów żywotności.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zła wiedźma z zadania „Dawno, dawno temu..” mogła się okazać nieśmiertelna.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego bonus „Euforia” nie był aktywowany prawidłowo po zatruciu eliksirami.

Interfejs użytkownika

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwe było przypisanie umiejętności do okna mutacji innego koloru.
  • Naprawiono problemy z kontrolerem Steam.
  • Do interfesju dodano ikony przycisków kontrolera PlayStation.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre przedmioty możliwe do wytworzenia w Nowej Grze+ miały nieprawidłowe wymagania poziomowe.
  • Naprawiono problemy związane z rozbieraniem na części większej liczby mutagenów w laboratorium alchemicznym.

Zadania

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego otwarcie skrzyni zawierającej przedmioty w zadaniu „Poszukiwania: rynsztunek Szkoły Wilka” było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego z glosariusza mógł zniknąć wpis dotyczący Geralta, gdy ten decyduje się na dołączenie do turnieju rycerskiego pod swoim prawdziwym imieniem.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie dwóch bandytów przed Karczmą Nigdzie podczas zadania „Po nitce do kłębka” było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było zaatakować oszluzga z zadania „Zlecenie: Łaciate kłopoty”, wobec czego ukończenie zadania było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego umieszczenie rzeźby Reginalda na podwórzu Corvo Bianco było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie Morkvarga w Nowej Grze+ podczas zadania „W wilczej skórze” było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd w wyniku którego używanie stołu alchemicznego w Corvo Bianco czasem było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp zadania „O czym szepczą grzyby” mógł być zablokowany.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego cel mówiący o założeniu odpowiedniego stroju mógł wyświetlać się w nieskończoność po wykonaniu zadania „Szlachcic z Cintry.”
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie „Zlecenie: Łaciate kłopoty” było niemożliwe do ukończenia, jeśli zadanie „Komu w drogę” nie było wcześniej wykonane.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Vivienne mogła zniknąć podczas zadania „Pieśń rycerskiego serca.”
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w zadaniu „Jeśli nie chcesz mojej zguby…” czasem mógł być zablokowany.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego cel zadania „Jeśli nie chcesz mojej zguby…” mógł zostać reaktywowany.
  • Naprawiono pozostałe przypadki problemu w wyniku, którego granice z zadania „Długa noc” uniemożliwiały graczom podróżowanie po Toussaint, gdy wspomniane zadanie nie było wykonywane.
  • Hughes staje tam gdzie powinien, jeśli w zadaniu „Bohater narodowy” wybierze się opcję „jeszcze jeden dzień”.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć w karczmie podczas wykonywania zadania „Gwint: Talia Skellige / Gwint: Wielki Turniej w Beauclair.”
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w zadaniu „Komu w drogę” mógł zostać zablokowany.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego pomniki w zadaniu „Rekonstrukcja” czasem się nie pojawiały.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego bruxa w zadaniu „Bestia z Toussaint” przejawiała pokojowe tendencje, w czasie kiedy rozgrywka wymagała, aby zmieniła nastawienie na wrogie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego interakcja ze śladami stóp podczas badania sceny zbrodni w zadaniu „Bestia z Toussaint” była niemożliwa.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego rozmowa rozpoczynającą zadanie „Rycerz do wynajęcia” była niemożliwa podczas wykonywania tej misji.