Powstaje Pożegnanie Białego Wilka – materiały są zaskakujące!

0
Pożegnanie Białego Wilka

CD Projekt RED jak na razie zaprzestał prac nad uniwersum Wiedźmina, jednak tak pozytywnie odebrane przez graczy dzieło nie może trafić do szuflady. Polscy fani zapowiedzieli, że są w trakcie tworzenia opowieści Pożegnanie Białego Wilka, która pozwoli na poznanie dalszych losów Geralta.

Pożegnanie Białego Wilka stworzone zostanie na silniku napędzającym Wiedźmina 2. Opowieść będzie ogromną modyfikacją, będącą jednocześnie epilogiem historii Wiedźmina. Scenariusz ma swoje początki w roku 2015, jednak prace nad projektem oficjalnie ruszyły w roku 2016.

Autorzy zaproszą nas na wesele Geralta i Yennefer, a cała historia zostanie opowiedziana w przeciągu trzech dni. Scenarzysta zdecydował się właśnie na Yen, ponieważ zdaniem ekipy jest ona odpowiednią wybranką dla Geralta. W książkach Sapowskiego, wątek Geralta i Yen jest także przedstawiony bardziej dobitnie. Twórcy stwierdzili, że dostrzegają również potencjał w Triss i jej wydarzenia mogą kiedyś zostać przez nich przedstawione. W fabule Pożegnania Białego Wilka pojawi się wiele rozgałęzień, które postawią graczy przed dokonaniem wielu wyborów.

Do odpalenia nowego projektu, niezbędnym będzie posiadanie Wiedźmina 2. Jednak plusem jest to, że w dniu premiery opowieści nie będzie trzeba posiadać stanu zapisu z podstawki, by rozpocząć nową przygodę. Mówi się, że autorzy chcą zdążyć z całym projektem do końca bieżącego roku. Warto także wspomnieć, że pierwsza wersja nie będzie zawierała dialogów głosowych.

Autorzy zapowiadają, że w Pożegnaniu Białego Wilka chcą dokonać kilku ważnych zmian. Jedną z nich  jest zastąpienie przewrotu piruetem, a dodatkowo nasz bohater będzie mógł skorzystać z kontekstowego skoku. Geralt nie będzie jednak biegał szybciej, a w grze nie pojawi się Płotka.

Choć twórcy opierają nową produkcję na Wiedźminie 2, to wydarzenia odbywać się będą po zakończeniu Wiedźmina 3: Dziki Gon. To właśnie z najnowszej części przygód Geralta zostały zaczerpnięte modele postaci, jednak stworzeni zostaną także nowi bohaterowie.

Autorzy podkreślają, że Pożegnanie Białego Wilka tworzone jest na podstawie Wiedźmina 2, ponieważ poprzez opublikowanie przez CD Projekt RED Modkitu a nie Redkitu, twórcy nie mogą tworzyć w Dzikim Gonie zadań, dialogów czy przygód.

Opowieść tworzy następujący zespół:

  • Rustine – Game Director, Senior Writer, Cinematic Designer
  • Kalen – 3D Artist, Animator, Senior Environment Artist, Senior Level Designer, Character Artist
  • UncleArtr – Junior Writer, Junior Level Designer
  • Patrol – 2D Artist