Sporo nowych opcji w DOOM
Studio Bethesda poinformowało, że update do DOOM zostanie udostępniony 30 czerwca na komputery osobiste (PC) oraz konsole Playstation 4 i Xbox One. Aktualizacja wprowadzi wiele nowych elementów, lecz również zoptymalizuje, ulepszy i naprawi najczęściej zgłaszane błędy przez graczy.
Update do DOOM powinien zostać pobrany automatycznie na wszystkie dostępne platformy. Poniżej prezentujemy listę poprawek do DOOM’a.
Lista poprawek do DOOM :
Nowe funkcje i optymalizacje
- Dodano opcję umieszczenia/widoku broni jak w klasycznym DOOMie (we wszystkich trybach)
Kampania
- Dodano tryb foto (przełącznik trybu foto znajdziesz w ustawieniach gry. Jest on dostępny w menu pauzy po wczytaniu mapy poprzez wybór misji.)
Tryb dla wielu osób
- Poprawiono balans broni (obowiązuje od 10 czerwca 2016 r.)
- Arena klanowa i Mroźny berek wymagają teraz zwycięstwa w 5 rundach, aby wygrać całe starcie (obowiązuje od 10 czerwca 2016 r.)
- Dodano interfejs personalizacji, który wyświetla wszystkie możliwe elementy do odblokowania.
- Do ustawień w trybie dla wielu osób dodano opcję „styl celownika”.
SnapMap
- Do strony informacji o mapie dodano dane o oryginalnym jej autorze.
- Dodano limit czasu dla AFK w lobby.
- Dodano możliwość wyboru, czy SnapMap ma automatycznie zarządzać ręcznie umieszczonym SI (ukryj/pokaż).
- Dodano opcję włączenia/wyłączenia „włącznika do postrzelenia”.
- Dodano rekwizyty nieba/okien.
- Dodano automatyczny powrót do poprzedniej wersji dla błędnych map.
- Poprawiono algorytmy sortowania dla wyszukiwania najpopularniejszych map.
Poprawki
Jeden gracz
- Poprawiono błąd, polegający na niepojawianiu się hełmów z ultrakoszmaru u znajomych w Steam.
- Poprawiono błąd zawieszania się po otwarciu koła broni przy więcej niż 142 FPS (PC).
- Poprawiono błąd wychodzenia do pulpitu po kliknięciu w kampanię przy włączonym trybie deweloperskim (PC)
- Poprawiono błąd nieodblokowywania się trofeum/osiągnięcia „IDKFA” (we wszystkich wersjach).
- Poprawiono błąd zawieszania się PS4 przy przeładowywaniu punktu kontrolnego w Odlewni.
- Poprawiono błąd nieodblokowywania się trofeum „Każdy zakątek” po zebraniu wszystkich Panów Zagład (PS4).
- Poprawiono błąd polegający na żądaniu dostępu do Internetu przez grę (Xbox One).
Tryb dla wielu osób
- Poprawiono błąd wyłączania się przy problemach z serwerem (PS4).
- Poprawiono błąd wyłączania się, gdy klient zawiesza grę w trakcie ładowania się lobby (PS4).
- Różne poprawki kosmetyczne i zmiany w rozgrywce.
Ulepszenia dopasowania
- Poprawka ograniczonych typów NAT, które były wybierane dla dedykowanego hosta w lobby serwera.
- Poprawka dla większych lobby, które dłużej dokonywały dopasowania.
- Poprawka błędu, polegającego na pozostawieniu gracza jeśli dołączył do znajomego w momencie odliczania.
- Poprawki błędów i usprawnienia stabilności.
SnapMap
- Poprawiono błędy związane z czcionkami azjatyckimi.
- Poprawiono błąd wybierania ścieżek przez SI z różnymi rodzajami rekwizytów.
- Poprawiono błąd dzielenia tego samego ID mapy przez kilka różnych map.
- Różne poprawki błędów map.
- Różne poprawki logiczne.
- Różne poprawki stabilności.
Tylko dla PC
- Poprawiono błąd polegający na niepoprawnym włączaniu się trybu deweloperskiego kiedy użytkownik pobierał własne dane zapisu z chmury Steam.