GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana i nowa aktualizacja!
Jeżeli ktoś z Was bierze udział w testach GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana, to na pewno będzie ucieszony z najnowszej aktualizacji, która poprawia wiele bugów.
Jedną z najważniejszych zmian, którą wymienia CD Projekt RED są Karty Dowódców, które będą klasyfikowane jako Epickie, a nie jak dotychczas (Legendarne). Za każdą Kartę Dowódcy w swojej kolekcji – gracz otrzyma 600 fragmentów kart.
Specjalne frakcje Potworów nie będą już sprawiać, że złote karty będą zostawać na planszy. Karta Eredina w wersji jednostki od teraz będzie srebrną kartą, która będzie odporna na Mróz, jednak gdy na końcu rundy zostaną usunięte efekty pogodowe, to tylko czerwone wartości siły zostaną przywrócone do stanu pierwotnego.
Poniżej pełna lista zmian GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana :
Rozgrywka
- Karty Dowódców będą od teraz klasyfikowane jako Epickie, a nie Legendarne. Za każdą inną niż początkowa kartę Dowódcy w swojej kolekcji gracze otrzymają po 600 fragmentów kart.
- Zdolność specjalna frakcji Potworów nie będzie już powodować, że złote karty zostają na planszy.
- Karta Eredina w wersji jednostki jest teraz kartą srebrną i jest odporna na Mróz.
- Karta Eredina w wersji jednostki ma teraz kategorię „Dziki Gon”.
- Karta „Czyste Niebo” resetuje teraz tylko czerwone (osłabione) wartości siły jednostek.
- Gdy na koniec rundy efekt pogodowy zostaje usunięty, tylko czerwone wartości siły wracają do stanu początkowego.
- Filippa nie oddziałuje już na karty złote.
- Siła karty Philippy została zwiększona z 6 na 12.
- Filippa jest teraz jednostką nielojalną.
- „Lodowy Gigant” zamiast wracać do bazowej wartości siły, teraz traci 7 punktów siły, gdy efekt Mrozu zostaje usunięty.
- „Wzmocniony Trebusz” ma teraz 5 punktów siły (wcześniej 4).
- „Wzmocniony Trebusz” zadaje teraz 1 punkt obrażeń (wcześniej 2).
- Wzmocnione Trebusze już nie wzmacniają się nawzajem.
- „Zbrojmistrz Klanu Tordarroch” ma teraz 4 punkty siły (wcześniej 3).
- „Zbrojmistrz Klanu Tordarroch” teraz wzmacnia jednostkę o 2 punkty (wcześniej 4).
- Wartość siły Sary będzie od teraz zwiększać się o 3, a nie o 4 jak było dotychczas.
- Karta „Dar Natury” nie będzie już kopiować złotych kart.
- Dodano nową kategorię „Medyk”.
- „Kapłanka Freyi” nie może już wskrzeszać kart oznaczonych kategorią „Medyk”.
- „Medyk Polowy” nie może już wskrzeszać kart oznaczonych kategorią „Medyk”.
- „Straż Królowej” od teraz zwiększa siłę bazową Cerys.
- „Elfi Najemnik” dzięki swojej zdolności nie dobiera już złotych kart specjalnych.
- Umiejętność Priscilli pozwala od teraz dobrać 2 odkyte karty, po czym gracz wybiera, którą chce zagrać.
- Karta „Regis: Wampir Wyższy” jest teraz kartą srebrną.
- Bazowa wartość siły karty „Regis: Wampir Wyższy” została zmniejszona z 10 na 8.
- „Bomba Dwimerytowa” teraz resetuje także wartość siły złotych kart.
- Zdolność karty „Redańska Elita” od teraz bierze pod uwagę tylko jednostki znajdujące się po stronie zagrywającego tę kartę.
- Wartość siły karty „Sigrdrifa” została zwiększona z 1 na 2.
- Karta „Odnowa” dodaje teraz 2 siły do bazowej wartości wskrzeszanej jednostki.
- Draug nie niszczy już złotych jednostek.
- „Pułapka Zapalająca” teraz będzie przywoływać 1 Neofitę w przypadku gdy jej cel nie zostanie zniszczony.
- Odrzucanie Harcowników Klanu An Craite teraz będzie liczyć się jako „odrzucenie” mimo tego, że ich zdolność zostaje uruchomiona.
- Od teraz gdy jakaś karta wraca z pola bitwy do ręki, usunięte zostają wszystkie działające na nią efekty, w tym odliczanie.
- Karta „Saskia” ma teraz kategorię „Smok”.
- Niektóre karty otrzymały kategorię „Elf”.
- Pogoda od teraz będzie mieć wpływ na odsłonięte karty-zasadzki.
- Ocvist teraz wraca do ręki gracza nawet jeśli przeciwnik nie ma żadnych jednostek po swojej stronie.
- Villentretenmerth nie będzie już inicjował drugiej fali zniszczenia jednostek jeśli sam najpierw zostanie zniszczony.
- Po odrzuceniu Morkvarga zostaje on teraz wskrzeszony.
- Karta „Havekarskie wsparcie” nie będzie już otrzymywać wzmocnienia gdy zostanie znisczona przez „Pożogę” lub „Epidemię”.
- Karta „Havekarskie wsparcie” teraz poprawnie działa z kartami takimi jak „Rozdarcie”.
- Karta „Płotka” działa już poprawnie gdy zostaje zmieniona w złotą kartę.
- Efekt karty „Geralt: Igni” nie bierze już pod uwagę kart, które nie zostały odsłonięte.
- Karty odporne na efekty pogodowe mają teraz odpowiednią ikonę pasywności.
- Toruviel od teraz pokazuje czy pass przeciwnika skończy grę.
- Priscilla nie zatrzymuje już gry jeśli któraś z dobranych kart wymaga wybrania celu w pierwszej rundzie.
Poprawki ogólne:
- Naprawiono problem, który powodował zawieszanie się gry na niektórych komputerach podczas otwierania Beczek z Kartami.
- Usunięto problem powodujący, że utrata połączenia z internetem podczas wyboru rzadkiej karty w otwarej już beczce mogła zablokować użytkownikowi wejście do sklepu po ponownym połączeniu się z siecią.
- Naprawiono problem powodujący, że nagrody przestawały być przyznawane po osiągnięciu nowego poziomu.
- Naprawiono błędy, które powodowały pojawianie się niekończącego się ekranu ładowania.
- Usunięto problemy ze stabilnością gry wynikające z utraty połączenia.
- Usunięto błędy tłumaczeniowe w rosyjskiej wersji językowej.
- Usunięto problemy z wyświetlaniuem fontów w brazylijskiej-portugalskiej wersji językowej.
- Naprawiono problem, który występował po tym jak wycofaliśmy się z „Gry z Przyjacielem”.
- Powodował on, że gra przeciwnika przestawała odpowiadać po wejściu w opcję umożliwiającą tworzenie talii.
- Usunięto problem z użyciem w talii karty, która wcześniej została zdobyta jako nagroda. Teraz ponowne uruchomienie trybu multiplayer nie jest już wymagane.
- Naprawiono problem, który powodował spadek wydajności podczas przeglądania kart znajdujących się na Cmentarzu.
- Usunięto problem, który powodował, że przy nieustannym wciskaniu przycisków gra przestawała reagować.
- Naprawiono kilka błędów w Samouczku.
- Naprawiono błąd, który powodował ciągłe wyświetlanie się komunikatu o nieudanym zniszczeniu kart podczas gdy gracz próbował zniszczyć karty nie będąc podłączonym do sieci.
- Niszczenie kart jest teraz możliwe przy użyciu klawiatury.
- Poprawiono mechanizm pokazujący aktywny wybór.
- Usunięto rozmaite literówki we wszystkich językach.
- Naprawiono błąd, który powodował, że podczas przeglądania Cmentarza, z którego Ghoul aktualnie konsumował jednostkę gra ulegała desynchronizacji.
- Naprawiono problem powodujący, że Beczka z Kartami, która była przyznawana graczowi za ukończenie samouczka nie rejestrowała się poprawnie i powodowała błąd.
Usprawnienia:
- Duża część opisów kart została zmieniona/poprawiona we wszystkich językach (Ulewny deszcz, Okrzyk bojowy, Lodowy gigant, Grom i Nekker wojownik).
- Nowe efekty dźwiękowe kart (Komandos Niebieskich Pasów, Pavetta, Sabrina Glevissig,
- Sheala de Tancarville, Sara, Awangarda Vrihedd, Igni, przywódcy Scoia’tael)
- Nowa ikona oznaczająca dobrą grę (Good Game).
- Usprawnienia w wyglądzie ekranu „Kolekcji”.
- Dodano możliwość wyjścia z gry na ekranie logowania.
- Skrócono czas pomiędzmy tworzeniem nowych kart.
- System AI został usprawniony i powinien oferować większe wyzwanie.
- Beczki z Kartami są teraz nieco inaczej posortowane w Sklepie.
- Poprawiono widoczność obramowania złotych kart, tak aby były lepiej widoczne na planszy.