Rise of the Tomb Raider – analiza działania grafiki na PS4 i gameplay z Gamescom

0
Rise Of The Tomb Raider
Rate this post

Jeśli czekacie na premierę Rise of the Tob Raider, która na PS4 odbędzie się już 11 października, to mamy dla Was dobre wieści. Na Gamescom 2016 możecie zobaczyć Larę w akcji na konsoli Sony. DigitalFoundry zdążyło nawet przeprowadzić analizę grafiki, która towarzyszy tej pięknej produkcji.

Wszyscy wiemy, że Tomb Raider imponował grafiką już na Xbox One, a i w przypadku PS4 jest ona nieskazitelna. Redakcja DigitalFoundry, która przeprowadziła wstępną analizę grafiki napisała, że Tomb Raider  śmiga w rozdzielczości natywnej 1080p przy 30 fps. Tak jak na XOne w niektórych momentach dochodziło do delikatnego spadku płynności animacji, tak na PS4 ten problem został wstępnie wyeliminowany.

DigitalFoundry twierdzi, że detale środowiska gry, wydają się być identyczne jak na Xbox One. Ekipa podczas testowania dema zauważyła jednak, że twórcy poprawili drobny lag, jaki występował na konsoli MS.

Ciekawym jest, że w Rise of the Tomb Raider w trakcie zwiedzania Croft Manor, będziemy mogli wykorzystać gogle VR. Tryb ponoć śmiga całkiem nieźle, oferując nam około 60 fps. Szczegółową analizę grafiki towarzyszącej Larze uzyskamy dopiero wraz z pojawieniem się produkcji na rynku. Premiera zapowiedziana została na 11 października 2016r, a już teraz możecie rzucić okiem na gameplay, który udostępniony został podczas targów Gamescom.