Pełna lista kodów do Fallout: New Vegas
Przed użyciem kodów w Fallout: New Vegas należy się poważnie zastanowić. Raz włączona konsola w grze blokuje możliwość zdobywania osiągnięć na Steam. Aby temu zapobiec, po użyciu kodów nie zapisuj gry i wczytaj save sprzed użycia konsoli.
Konsolę do kodów w Fallout: New Vegas włącza się za pomocą tyldy [~]. Po włączeniu konsoli gra przechodzi w tryb pauzy, a za pomocą myszy możemy zaznaczać kolejne przedmioty w celu pozyskania ich ID. Kody wpisywane są bezpośrednio z klawiatury, a każdy z nich należy zatwierdzić klawiszem Enter.
Kody na rozgrywkę:
tmm 1 – pokazuje wszystkie miejsca na mapie świata
tfow – odsłania/zakrywa lokalną mapę
tgm – włącza/wyłącza god mode
tcl – pozwala poruszać się w każdym kierunku, również przez obiekty
killall – zabija wszystkie postacie na aktualnym obszarze
Kody związane z postacią:
player.modpca statystyka wartość – dodaje wpisaną ilość punktów do podanej statystyki. Dodanie wartości ujemnej powoduje zmniejszenie statystyk.
player.modav atrybut wartość – dodaje wpisaną ilość punktów do wybranego atrybutu: actionpoints, carryweight, karma, health, healrate, xp, radresist, damageresist, damageThreshold, fireresist, poisonresist, speedmult (ta wartość jest podawana w procentach), ignorecrippledlimbs, chameleon, aggression, meleedamage, unarmeddamage, critchance
player.addperk wartość – dodaje graczowi profity podane jako ID profitu
player.removeperk wartość –usuwa profity podane jako ID
player.sexchange – zmiana płci postaci gracza
shownamemenu – umożliwia zmianę imienia postaci
showracemenu – zmiana rasy
showbarbermenu – zmiana fryzury
player.advlevel – podniesienie poziomu o 1
player.setlevel poziom – zmiana poziomu postaci na podaną wartość, np. 5
setgs iMaxCharacterLevel liczba – ustawia maksymalny poziom jaki może gracz osiągnąć
Kody na broń i przedmioty:
player.setweaponhealthperc 100 – założona broń zostaje naprawiona w 100%
player.additem ID ilość – dodanie do ekwipunku żądanej ilości przedmiotów podanych jako ID.
setownership – dodanie do ekwipunku zaznaczonego przedmiotu
unlock – otwieranie dowolnych, zaznaczonych drzwi, sejfów, szafek – odblokowuje również terminale
setpccanusepowerarmor parametr – dodaje możliwość używania Pancerza Wspomaganego. Parametr ustawia się na wartości 1 / 0, czyli włączony / wyłączony.
Kody do zadań:
CompleteQuest ID – kończy zadanie o podanym ID
movetoqt – przenosi gracza do obecnego punktu nawigacyjnego w zadaniu
showquestlog – pokazuje spis zdarzeń
Getquestcomplete – sprawdzenie statusu zadania, czy zakończone
sqt – lista celów wykonywanego zadania
resetquest ID – resetuje zadanie o podanym ID
sqs ID – pokazuje wszystkie punkty wymagane, by zakończyć zadanie o podanym ID
getstage ID – wyświetla aktualny punkt postępu zadania o podanym ID
CompleteAllObjectives numer – zalicza wszystkie obecne punkty danego zadania
Kody na postacie z otoczenia:
prid ID –zaznaczenie postaci o podanym ID
player.moveto ID – przenosi gracza do postaci o podanym ID
moveto player – przenosi zaznaczoną postać do gracza
ShowInventory – pokazuje ekwipunek zaznaczonej postaci
OpenTeammateContainer 1 – otwiera ekwipunek zaznaczonej postaci i umożliwia zabranie ekwipunku
resethealth – resetuje HP zaznaczonej postaci
kill – zabija zaznaczoną postać
resurrect – wskrzesza zaznaczoną postać
Kody na frakcje i reputacje:
removefromallfactions – zeruje dane o graczu we wszystkich frakcjach
addreputation frakcja rodzaj ilość – dodaje reputację w danej frakcji. Trzeba podać numer frakcji, rodzaj reputacji (pozytywna – 1, negatywna – 0) i ilość (0-100)
removereputation frakcja rodzaj ilość – podobnie jak w powyższym kodzie, lecz odejmuje podaną ilość punktów
setreputation frakcja rodzaj ilość – ustawia konkretną wartość reputacji w danej frakcji
setally frakcja1 frakcja2 stosunek1 stosunek2 – ustawia frakcję1 jako sprzymierzoną z frakcją2. Stosunek może przyjąć wartość 0 – przyjaciel, albo 1 – sojusznik
setenemy frakcja1 frakcja2 stosunek1 stosunek2 – podobnie, jak wyżej, ale teraz 0 oznacza wrogość, a 1 obojętność