Aktualizacja Jumping Back 2.0 już dostępna!

0
jumping-back-2-0-out-now

Fani platformowych i zręcznościowych gier mobilnych powinni przygotować się na nową dawkę wrażeń. Wszystko za sprawą Jumping Back 2.0. Łódzkie studio Efektpol VR zaprezentowało nieco zmodyfikowaną rozgrywkę, zawierającą nowe poziomy, dodatkowe wyzwania oraz emocjonujące potyczki z przeciwnikami.

Jest rok 2019. Ziemię opanowały zbuntowane maszyny, które nagle wyrwały się spod kontroli człowieka. Niepozorny mechanik Al znajduje się w sercu wydarzeń, gdy Zły Robot porywa jego ukochaną. Bohater musi stawić czoła niebezpieczeństwu, by uratować dziewczynę i wyzwolić ludzi spod panowania oszalałych maszyn. Zadanie jest niezwykle trudne, ponieważ przywódca rebelii to przebiegły i silny przeciwnik, mający do dyspozycji złośliwych pomocników utrudniających Alowi dotarcie do celu. Emocji dodaje fakt, że pościg za antagonistą odbywa się pomiędzy nieustająco poruszającymi się windami. Wystarczy jeden fałszywy ruch i wszystko przepadnie!

Wśród elementów dostępnych po aktualizacji gry znajdują się między innymi nowe dzielnice miasta, sklep z przedmiotami, liczne wyzwania testujące zręczność i koncentrację gracza, dwa różne zakończenia, a także szereg niespodzianek i przeszkód uatrakcyjniających pościg za bezwzględnym robotem. A wszystko to utrzymane w znanej z pierwszej odsłony gry, retrofuturystycznej stylistyce. Sprawdźcie, co czeka na was w nowym Jumping Back! Gra dostępna na Google Play.

Zapraszamy do obejrzenia zwiastunu do gry oraz śledzenia strony Efektpol VR na Facebooku i Twitterze.

jumping-back-2-0-out-now

Założycielem Efektpol VR jest Marcin Nowak pracujący m.in. jako scenarzysta, reżyser i aktor motion capture przy produkcji gier Wiedźmin (2007) oraz Dying Light (2014). Odpowiedzialny także za powstanie zwiastunów i materiałów dodatkowych do Wiedźmina 2: Zabójcy Królów.