Poniżej znajdziecie wstępne informacje odnośnie aktualizacji 2.4.2 dla PST. Pamiętajcie, że nie jest to jeszcze ostateczny werdykt i przedstawione poniżej zmiany w każdej chwili mogą zostać zaktualizowane.
AKTUALIZACJA PST 2.4.2 – w.2.4.2.37672
OGÓLNE
- Do gry dodano nowe poziomy trudności: Udręka XI-XIII.
- Zmodyfikowano nagrody w złocie:
- zmieniono nagrody za Głębokie Szczeliny poziomu 26 i wyżej – przyrost złota co poziom wynosi teraz 3%;
- nagrody za poziomy trudności Udręka VII-XIII zmieniono tak, aby ich wartości skalowały się analogicznie do nagród za Głębokie Szczeliny;
- zmniejszono koszt wzmocnienia Głębokiej Szczeliny, aby odpowiadał nowym wartościom nagród w złocie.
KLASY
- Barbarzyńca
- Umiejętności aktywne
- Zastraszający Ryk
- Runa – Zawahanie
- Nie kumuluje się już z użyciami z innych źródeł.
- Runa – Zawahanie
- Zastraszający Ryk
- Umiejętności aktywne
- Łowczyni demonów
- Umiejętności aktywne
- Kolczasta Pułapka
- Umiejętność została przeprojektowana.
- Usunięto czas uzbrajania pułapek.
- Pułapki wybuchają tylko raz.
- Posiada obecnie 4 ładunki i czas ponownego naładowania ładunku wynoszący 5 sek.
- Wszystkie aktywne pułapki są teraz detonowane przy pomocy kolejnej umiejętności zużywającej nienawiść.
- Zwiększono obrażenia od broni z 340% do 950%.
- Koszt nienawiści został zmniejszony z 30 do 10 pkt.
- Runa – Wielokrotny Wybuch
- Zwiększono obrażenia z 575% do 1330% wartości obrażeń od broni.
- Runa została przeprojektowana.
- W chwili zdetonowania pułapki przeciwnicy zostają spowolnieni o 70%.
- Runa – Odgromnik
- Zwiększono obrażenia z 880% obrażeń od broni na przestrzeni 10 trafień do 1380% obrażeń od broni na przestrzeni 3 trafień.
- Zmniejszono zasięg, na którym błyskawica może przeskakiwać między pułapkami, z 75 do 25 metrów.
- Runa – Długi Lont
- Runa została usunięta.
- Runa została zastąpiona przez
- Przebijające Kolce
- Kiedy pułapka jest aktywna, przeciwnicy znajdujący się w zasięgu zostają natychmiast unieruchomieni na 3 sek.
- Zwiększono obrażenia do 1220% wartości obrażeń od broni.
- Przebijające Kolce
- Runa – Rozrzut
- Rozstawiasz teraz 2 pułapki jedna obok drugiej, zużywając 2 ładunki Kolczastej Pułapki.
- Runa – Lepka Bomba
- Runa została usunięta.
- Runa została zastąpiona przez
- Mechanizm Spustowy
- Ataki z użyciem umiejętności generujących nienawiść detonują Kolczaste Pułapki.
- Zwiększono obrażenia do 1150% wartości obrażeń od broni.
- Mechanizm Spustowy
- Umiejętność została przeprojektowana.
- Kolczasta Pułapka
- Umiejętności aktywne
- Szaman
- Umiejętności aktywne
- Piranie
- Nie kumuluje się już z użyciami z innych źródeł.
- Zbiorowy Zamęt
- Runa – Paranoja
- Nie kumuluje się już z użyciami z innych źródeł.
- Runa – Paranoja
- Piranie
- Umiejętności aktywne
- Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Promieniowi Mrozu z runą Gołoledź tworzenie połaci lodu, jeśli gracz nie zadał śmiertelnego ciosu.
PRZEDMIOTY
- Bezdenna Mikstura Chaosu
- Nowa mikstura legendarna.
- Jeśli postać użyje jej, kiedy jej zdrowie spadnie poniżej 40%, zostanie przeniesiona w inne miejsce.
- Nowa mikstura legendarna.
- Ożywczy Klejnot
- Klejnot został przeprojektowany:
- Każde trafienie zwiększa skuteczność otrzymywanego leczenia o 1% na 5 sek.
- Efekt ten może się kumulować maksymalnie 10 razy.
- Od rangi 25 zapewnia niewrażliwość na efekty ograniczenia kontroli.
- Klejnot został przeprojektowany:
- Przedmioty klasowe
- Krzyżowiec
- Pancerz Akkhana
- Premia za 6 elementów zestawu
- Zwiększono premię do obrażeń z 450% do 600%.
- Obecnie zmniejsza również otrzymywane obrażenia o 15%, kiedy aktywny jest Wybraniec Akarata.
- Powróz Prawości
- Nowy legendarny pas.
- Pięść Niebios zużywa o 40% mniej gniewu i zadaje obrażenia zwiększone o 150%.
- Nowy legendarny pas.
- Mroczna Poświata
- Przedmiot został przeprojektowany.
- Istnieje teraz prawdopodobieństwo, że Pięść Niebios zostanie użyta drugi raz w wybranym miejscu.
- Przedmiot został przeprojektowany.
- Premia za 6 elementów zestawu
- Pancerz Akkhana
- Ciernie Zaklinacza
- Premia za 6 elementów zestawu
- Premia do obrażeń fizycznych wpływa teraz na premię 800% do obrażeń od cierni zadawanych pierwszemu trafionemu przeciwnikowi.
- Premia za 6 elementów zestawu
- Łowczyni demonów
- Zguba Demona
- Przedmiot został przeprojektowany.
- Obrażenia od twojej kolejnej umiejętności zużywającej nienawiść, która nie wymaga podtrzymywania, wzrastają o 40% za każdą zdetonowaną przez ciebie Kolczastą Pułapkę.
- Przedmiot został przeprojektowany.
- Zguba Demona
- Mnich
- Szaty Tysiąca Burz
- Premia za 6 elementów zestawu
- Zwiększono premię do obrażeń od umiejętności generujących siłę duchową po użyciu Śmiałego Uderzenia z 300% do 1250%.
- Premia za 6 elementów zestawu
- Szaty Tysiąca Burz
- Szaman
- Homunkulus
- Zwiększono premię do obrażeń za Ofiarę z 25-30% do 50-60%.
- Pierścień Pustki
- Zwiększono premię do obrażeń zadawanych przez Opętanie i Rój Szarańczy z 75-100% do 250-300%.
- Homunkulus
- Czarownica
- Ozdoby Ognistego Ptaka
- Premia za 4 elementy zestawu
- Została przeprojektowana:
- Zadawanie obrażeń od ognia jedną z umiejętności powoduje otrzymywanie przez przeciwnika obrażeń od ognia równych 1000% obrażeń od broni przez 3 sek. Efekt ten można wywołać drugi oraz trzeci raz przy pomocy innych umiejętności. Jeśli przeciwnik płonie od zastosowania trzech różnych umiejętności, zostaje podpalony i otrzymuje 3000% obrażeń od broni na sekundę, aż zginie.
- Została przeprojektowana:
- Premia za 6 elementów zestawu
- Została przeprojektowana:
- Zadawane przez ciebie obrażenia wzrastają o 100% za każdego podpalonego przeciwnika znajdującego się w pobliżu (maksymalnie do 2000%). Zawsze otrzymujesz maksymalną premię, kiedy w pobliżu zostaje podpalony potwór elitarny.
- Została przeprojektowana:
- Premia za 4 elementy zestawu
- Ozdoby Ognistego Ptaka
- Kilka istniejących klasowych przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.
- Uwaga! Istniejące przedmioty nie zostaną objęte opisanymi zmianami. Tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.
- Barbarzyńca
- Kafar z Athskelengu
- Dodano moc legendarną.
- Fala Sejsmiczna zwiększa obrażenia zadawane przez twoje 3 kolejne Trzęsienia Ziemi wykonane w ciągu 15 sek. o 100%.
- Dodano moc legendarną.
- Kafar z Athskelengu
- Łowczyni demonów
- Duma Łuczarza
- Dodano moc legendarną.
- Kolczaste Pułapki zyskują efekt runy Przebijające Kolce i są rozstawiane dwukrotnie szybciej.
- Dodano moc legendarną.
- Duma Łuczarza
- Mnich
- Szrama
- Dodano moc legendarną.
- Kopnięcie z Półobrotu zadaje dodatkowo 1000% obrażeń pierwszym 5 trafionym wrogom.
- Dodano moc legendarną.
- Szrama
- Szaman
- Spojrzenie Zagłady
- Dodano moc legendarną.
- Obrażenia od Duchowej Nawałnicy są zwiększane o 500% za każdą sekundę trwania podtrzymywania. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 5 razy.
- Dodano moc legendarną.
- Spojrzenie Zagłady
- Czarownica
- Gwiezdny Ogień
- Dodano moc legendarną.
- Zadawane obrażenia od błyskawic zostają zwiększone o 15% za każde 10 metrów dzielące postać od celu.
- Dodano moc legendarną.
- Gwiezdny Ogień
- Krzyżowiec
- Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zastosowanie premii za Kulę Nieskończonej Głębokości w przypadkach, gdy obrażenia zabijały przeciwnika.
- Naprawiono błąd, który powodował wcześniejsze wywołanie efektu premii za 2 elementy zestawu Ozdoby Ognistego Ptaka w przypadku, gdy na gracza działała inna osłona.
- Naprawiono błąd, który umożliwiał goblinom skarbnikom przywołanym przez starą wersję Zagadkowego Pierścienia podnoszenie przedmiotów do transmogryfikacji.
TRYB PRZYGODOWY
- Dostosowano częstotliwość wypadania wśród łupów Infernalnych Machin:
- Istnieje teraz 50% szans na znalezienie wśród łupów Infernalnej Machiny na poziomie trudności Udręka I. Szansa ta wzrasta do 100% na poziomie Udręka IV.
- Na poziomach trudności Udręka V-XIII istnieje teraz rosnąca szansa na otrzymanie drugiej machiny.
- Szczeliny Nefalemów
- Klucze do Głębokich Szczelin są teraz gwarantowanym łupem we wszystkich Szczelinach Nefalemów. Zwiększenie poziomu trudności szczeliny zwiększa obecnie szansę na otrzymanie drugiego lub trzeciego klucza.
- Głębokie Szczeliny
- Część punktów doświadczenia zdobywanych za Głęboką Szczelinę przesunięto z zabijania potworów do puli nagrody za zamknięcie szczeliny. Całkowita wartość zdobywanych punktów doświadczenia pozostaje bez znaczących zmian.
INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
- Obeliski w Szczelinach Nefalemów mają teraz niepowtarzalne ikony na minimapie.
- Do gry wprowadzono nowy skrót klawiszowy ukrywający IU.
- Po awansie kowala na maksymalny poziom jego lista schematów będzie teraz zwinięta przy otwarciu okna rzemiosła.
- Goblin menażerion ma teraz niepowtarzalną ikonę na minimapie.