Pewnie nie raz zastanawiałeś się nad fenomenem globalnej wioski i globalnego podwórka. Każdy w nim jest. Działając firmom, szukając promocji dla swoich działań, należy zatem wykorzystać to, że światła reflektorów nigdy nie idą spać. Najlepiej jednak dotrzeć do młodszych odbiorców przez bezpośredniość i lokalność.
Stwórz wydarzenie – nie tylko w realu
Chcąc przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową lub wypromować dane wydarzenie, nie można obejść się bez mediów społecznościowych. Kultura XXI wieku jest kulturą ikoniczną, co potwierdzają specjaliści, między innymi z http://tearsofjoy.pl/. Tworząc wydarzenie naprawdę musisz dać do niego dostęp wirtualny już wcześniej. Dzięki temu, na zasadzie promowania poprzez znajomych znajomych, zadziała mechanizm śnieżnej kuli. Zawsze jednak odnosił się on będzie do lokalnego zainteresowania mojego znajomego.
Nawiąż współpracę celową
Organizując wydarzenie możesz zwrócić uwagę na współpracę z lokalną, rozpoznawalną instytucją, która miałaby ten sam cel we wspólnej promocji. Prosty przykład organizacji dnia dziecka na placu miejskim. Podejmując współpracę z przedszkolem nie tylko zapewniasz sobie rozgłos w społeczeństwie lokalnym oraz dostęp do klientów – rodziców dzieci, ale także dajesz coś w zamian przedszkolu. Dzięki temu wykorzystujesz lokalność do podparcia swoich działań.
Odkryj lokalne ikony
Bezpośredni wpływ twórców internetowych może być bardzo pomocny. Wystarczy wybrać takie osoby, które mają wpływ na grupę docelową, do której chcesz ze swoim wydarzeniem trafić. Robiąc park gier planszowych, który umożliwia rozgrywki konkretnego gatunku i rodzaju, zwróć się do youtubera na co dzień się tą tematyką zajmującego. W ten sposób lokalna gwiazda – internetowa – gier planszowych stanie się twarzą projektu. Odwiedź stronę http://tearsofjoy.pl/ i znajdź jeszcze więcej pomysłów na promocję wydarzenia.
W kampaniach reklamowych XXI wieku znaczenie ma przede wszystkim Internet. Nie ma więc sensu skupiać się na działaniach nudnych i niewybieranych przez ludzi nowego tysiąclecia. Warto za to dotrzeć do nich globalnie za pomocą lokalności.